Bedankt dat je de watermonster-campagne mee wil promoten.
Twee heel belangrijke richtlijnen die we graag meegeven
​
1. De campagne wordt op 15 maart gelanceerd. Het materiaal dat hier beschikbaar wordt gesteld mag onder geen enkel beding VOOR 15 maart 11u00 verschijnen. Gelieve dit duidelijk door te communiceren naar anderen waaraan u dit materiaal doorgeeft.
​
2. Watermonsters is een campagne van Waterland vzw, De Standaard en KU Leuven in samenwerking met BBL en Natuurpunt. In alle communicatie dienen deze initiatiefnemers zo benoemd te worden. Maak jouw bijdrage persoonlijk door de rol van jouw organisatie specifiek te benoemen!
​
​
Via onderstaande link vinden jullie zowel grafisch materiaal als enkele standaardteksten. Gebruik de standaardtekstjes steeds met de twee richtlijnen hierboven in het achterhoofd.​
​
Voor het grafisch materiaal adviseren we om op sociale media steeds te werken met de filmpjes. We starten met de filmpjes die we nu delen. Vanaf 19 maart zullen ook de 'mini-stories' klaar zijn en krijgen jullie zo nog een tweede kans om posts te verspreiden.
​
Voor het statische beeldmateriaal kunnen jullie steeds de banner gebruiken op jullie website. Gerbuik steeds www.standaard.be/watermonsters om door te linken naar de campagne. Ten slotte vinden jullie nog extra statische beelden voor nieuwsbrieven. Gebruik het statische materiaal dus vooral voor dergelijke doeleinde.​
​
